1001 Rahsia Udang dan pelbagai cerita menarik.

Hotel tiada bekalan elektrik

Cuti 1 mei aku dan keluarga bercuti ke Kuantan....
maklumlah nak cari sepit biru pulak di Pantai Teluk Cempedak. Dengar crita ada buaya kat situ.....
Aku bertolak dari Kota Bharu pada 28 april pukul 2.30 petang...
ahhhh !!! panasnya perjalanan..
aku ingat takde orang dalam perjalanan tersebut...tapi ramai jugak yang nak ke arah kuantan !

Aku ikut laluan Jerangau-Jabor....
Ohh...lupa nak cakap...Hotel aku dah tempah awal2 takut takde tempat nak menginap pulak...

Aku sampai pukul 8.00 malam. Tak berhenti makan pun kecuali berhenti solat asar aje...
nak kejar hotel...takut dia cancel pulak hotel kalu lewat check-in.
Pada malam yang keletihan,aku bersama keluargaku tidur dengan nyenyak sekali kerana letih.Tiba-tiba hotel yang ku tinggal itu tiada bekalan elektrik pada 1.30 pagi.
Panasnya!!!! Cuba ko orang fikir dah lah hotel takde letrik...tingkap pulak takde...
lemaaaaaaas !
Tunggu pekerja hotel repair...pukul 2.40 baru bekalan ok....
Susahnya nak cari sepit biru...
Aktiviti terbang dalam hotel......mencari sepit biru !

No comments:

Post a Comment

Anda suka artikel dalam blog ini ? Jangan lupa klik mana-mana iklan sebagai tanda sumbangan anda